הדרך הקלה לטבעונות

ברגע שיש לך ילדים, הם מספקים סיבה מוחצת לחיות אורח חיים טבעוני.

הקדשת חייך לזכויות בעלי חיים היא מפתה מספיק, אבל אם אתה מתכנן להביא ילדים לעולם, זה ייראה בקרוב כמו עניין לא מובן מאליו. בין אם ילדכם ירכוש מכם את הטעמים ובין אם לאו, התובנות מהחיים בביתו ילמדו אותם על צער בעלי חיים וסביר להניח שאשכנע אותם שטבעונות טובה לבריאותם.

אהבת בשר, גבינה או אוכל? תגיד ביי למוצרים המבוססים על בעלי חיים. עם אפשרויות טבעוניות טעימות הזמינות כעת, אין גבולות כשזה מגיע לאוכל

ישנם לפחות 500 מרכיבים שונים המבוססים על בעלי חיים. מעטים מהם שאולי תתקשו לוותר עליהם בהתחלה עשויים לכלול סוכר, דבש, שיבולת שועל וקפה. אבל היי! מה דעתך לנסות אלטרנטיבות טבעוניות כמו סירופ מייפל, סוכר קנים אורגני ופולי קפה? יש לנו את הגב למעבר הקל ביותר אי פעם!

להיות טבעוני זו משימה לא קלה בשל הרמזים התזונתיים השונים. מושפע מגיל, אזור, תרבות וגורמים סוציו-אקונומיים.

חלק זה מדבר בעיקר על כך ששינוי התזונה שלך אינו קל ודורש הרבה זמן וסבלנות. ציטוט של "להרגיש בריא זה חשוב אבל להרגיש סגפנית יכולה להיות מאתגרת" מכיוון שלאנשים רבים יש תפיסה מסורתית של מה זה אומר להיות טבעוני וחושבים שאי אפשר אפילו לאכול שום דבר מאורח החיים הזה, ומכאן שמעבר לטבעונות ידרוש התאמה גדולה הרגלי אכילה.

המאמר דן גם בכמה מסעדות ביישוב המספקות רק מטבחים טבעוניים שעוזרים לגשר על הפער למי שמחפש אפשרויות מלבד בישול בבית או אוכל בחוץ על מנת להתאים לאורח חיים טבעוני. מכאן אנו מזהים כמה

טבעונות הפכה במהירות לטרנד מרכזי בשנים האחרונות. הדרך הקלה ביותר לטבעונות היא פשוט על ידי החלפת כל המוצרים מהחי בתחליפים מהצומח.

אני אעבור על כמה מהדברים הקלים והפשוטים ביותר שאתה יכול לעשות לחיים המודרניים הטבעוניים.

אל לנו לחשוב על כותבי הבינה המלאכותית האלה כתחליף לקופירייטרים אנושיים. הם פשוט מספקים סיוע לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות תוכן בקנה מידה.

הטבעונות נמצאת במגמת עלייה והפיכת טבעונות זה לא כל כך שונה. בעוד שהחברה התרגלה לאכול לא טבעוני, אין זו אלא החיה שאנו אוכלים ורוצים לשנות.

אנחנו צריכים להסתכל על זה כך; תזונה טבעונית יכולה לגרום לך למשקל בריא, לא משנה באיזו דרך אתה פורס אותו. זה פרדוקס אמיתי שטבעונים בריאים יותר מאוכלי בשר; הם רזים יותר, יש להם רמות כולסטרול נמוכות יותר והם דואגים לבריאותם הכללית לעתים קרובות יותר, כמו גם היתרונות הללו של מעבר מסטייק לשעועית.

הדרך הקלה לטבעונות: אוכל טבעוני לא חייב להיות אופציה יקרה אלא אם כן אתה חי איפשהו כמו אמריקה הקפיטליסטית הקרונית-ניאוליברלית שבה איזשהו מרכיב נפוץ של מנות שיהיו איכותיות לבריאות שלך, כגון

לאילו עקרונות טבעונות צריכה לדבוק?

*אין ניצול בעלי חיים.

*עצור את הכחדת החיים על הפלנטה הזו, שבלעדיה חיי אדם אינם ברי קיימא.

נוכל להנגיש את הטבעונות ליותר אנשים על ידי אספקת מוצרים טבעוניים נגישים וזולים יותר. זה יגדיל את הקיימות של להיות טבעוני. אתה לא צריך לקנות בחנויות מיוחדות יקרות כדי למצוא אוכל טבעוני וכלי מטבח חיוניים. המגוון של מה שזמין הרקיע שחקים בשנים האחרונות כאשר מותגים חדשים נכנסים לשוק, כמו להקות גראז' רוק ולהקות פאנק מחודשות של שנות ה-90, אך גם כשהביקוש לחלופות מבוססות צמחים עולה על ההיצע ברחבי העולם, לפי נתוני Google Trends שפורסמו ב-2017.

תזונה צמחית עשויה לספק הגנה מפני סוגים שונים של מחלות ומחזיקה ביתרונות בריאותיים ארוכי טווח המצדיקים תשומת לב מהתזונה

מאמרים שאולי יעניינו אתכם :)