יוגה טיפולית בתל אביב – מקומות מומלצים

האיינגאר יוגה בתל אביב הוא מרכז יוגה מוכר ופופולרי בעיר. הם מציעים כל מיני שיעורים וסדנאות בסגנונות שונים של יוגה. המקום מאוד מסביר פנים והשיעורים מתאימים למתרגלים מתחילים וגם למתקדמים.

יוגה טיפולית בצפון תל אביב הינו סטודיו קטן המציע מפגשים פרטיים למטרות טיפוליות. הוא מנוהל על ידי שני מורים מנוסים שמתמחים גם בצורות אחרות של עבודת גוף כמו עיסוי שיאצו, רייקי ועיסוי תאילנדי.

יוגה היא כלי רב עוצמה לריפוי והתפתחות עצמית. זה מיושם כבר יותר מ-5000 שנה, וזו יכולה להיות דרך מצוינת ליצור קשר עם הגוף, הנפש והרוח שלך.

הדרך הטובה ביותר למצוא שיעור יוגה טוב בתל אביב היא לשאול סביב החברים שלך או ברשתות החברתיות. אולפני יוגה הם גם מקום טוב לחפש בו שיעורים שמתאימים לצרכים שלך.

אחד מאולפני איינגאר יוגה הפופולריים ביותר בצפון תל אביב נקרא "סטודיו ליוגה" (http://www.yogastudio-telaviv.com). הם מציעים סוגים שונים של שיעורי יוגה כולל איינגאר יוגה, יין יוגה, האטה יוגה, יוגה זרימה ויניאסה, יוגה כוח ועוד!

איינגאר יוגה היא סוג של יוגה המבוססת על תורתו של BKS איינגאר. זה פותח בהודו בשנות ה-30, וזה אחד מסוגי היוגה הפופולריים ביותר בתל אביב כיום.

איינגאר יוגה הוכחה כמסייעת בכאבי גב, מתח, דיכאון, חרדה ונדודי שינה – הכל ללא תופעות לוואי!

ישנם מקומות רבים ושונים לתרגל איינגאר יוגה בתל אביב:

– צפון תל אביב:

דרום תל אביב:

– מרכז תל אביב:

– שדרות רוטשילד:

יוגה היא אחת התרגילים הפופולריים ביותר בתל אביב. יש הרבה אולפנים וחוגים לבחירה, אבל לא כל מקום מתאים למתחילים. הנה כמה מקומות מומלצים להתנסות בהם:

איינגאר יוגה: סטודיו זה מציע סוגים שונים של שיעורי יוגה ומדיטציה. יש להם גם חנות קטנה שבה תוכלו לרכוש מחצלות יוגה, בגדים ואביזרים.

צפון תל אביב: צפון תל אביב מציעה מגוון שיעורי יוגה לכל הרמות, כולל שיעורים טיפוליים לסובלים מפציעות או מצבים כרוניים כמו דלקת פרקים או כאבי גב. בסטודיו יש גם חנות למכירת ביגוד ומוצרים נוספים הקשורים לתרגול.

תל אביב: הסטודיו הזה מציע איינגאר יוגה וכן Vinyasa Flow Yoga שמתאימה יותר למתחילים שרוצים לבנות את הכוח שלהם

קיימים שיעורי יוגה טיפולית רבים בתל אביב, וריכזנו עבורכם רשימה של המקומות המומלצים לתרגול.

אתה יכול למצוא את השיעורים האלה ב:

– צפון תל אביב: איינגאר יוגה למתחילים – שיעורי יוגה למתחילים בתל אביב – שיעורי יוגה למתחילים בצפון תל אביב – שיעורי איינגאר יוגה למתחילים בצפון תל אביב

– דרום תל אביב: ויניאסה פלואו והאתה יוגה למתחילים – שיעור ויניאסה פלואו והאתה יוגה למתחילים בדרום תל אביב

איינגאר יוגה היא צורת יוגה המתמקדת בתרגול הפיזי. היא פותחה על ידי BKS איינגאר והיא צורת היוגה הפופולרית ביותר בישראל. הסגנון מציע אלטרנטיבה לסוגי יוגה אחרים, כמו אשטנגה, הנמרצים יותר ומתמקדים בצמיחה רוחנית.

יש הרבה מקומות בתל אביב שבהם ניתן לתרגל איינגאר יוגה, אבל הנה כמה המלצות:

– סטודיו ליוגה בתחנה המרכזית של תל אביב (ליד התחנה המרכזית)

– יוגה צפון תל אביב – ליד שדרות רוטשילד

– מרכז תל אביב ליוגה טיפולית – ליד רחוב דיזנגוף

מאמרים שאולי יעניינו אתכם :)